Klik hier voor meer informatie over de kerstsluiting

 

Levering:

Zeilmakerijshop.nl streeft er naar de door u bestelde goederen mits
anders omschreven binnen ca. 1 week te leveren.

indien voorradig soms sneller. 

Mochten er problemen zijn met de levering wordt u onmiddellijk daarvan
op de hoogte gebracht en wordt er een exacte leverdatum met u afgesproken.

 

Verzenden:

 

Indien aangegeven, wordt uw bestelling door een pakket- of postdienst bij u thuis geleverd.
 

Afhalen:

 

Indien u er voor kiest de bestelde artikelen niet te laten verzenden,
kunt u deze afhalen bij onze afhaalbalie in Andijk.

(Let op: het kan enkele werkdagen duren voordat uw bestelling klaar ligt)

 

Ons afhaaladres:
Zeilmakerijshop.nl
Handelsweg 6
1619 BJ ANDIJK

 

 

Afhaaltijden:

 

maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 16.30 uur.
 

Factuur:

De orderbevestiging welke u van ons ontvangt is tevens de factuur,

hier staan alle gegevens op welke benodigd zijn om te kunnen verwerken in uw boekhouding.

 

 

 

 

Ik kan niet bestellen:

Als ik op een product klik, kan ik hem niet bestellen,

dit betekend dat het artikel op dit moment niet leverbaar is,

mail ons om te vragen wanneer dit product geleverd kan worden.

(In vele gevallen is het artikel toch binnen enkele dagen leverbaar)

 

Ik krijg de volgende melding:

Een geldig BTW-nummer is verplicht

voer uw BTW nummer als volgt in:

NL187600740B01

(met land (NL of B) er voor en zonder punten)

 

 

 

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw bestelling betalen middels het IDEAL banksysteem,
via het winkelwagen systeem kunt u stap voor stap uw bestelling uitvoeren en betalen.

U kun ook kiezen voor vooruitbetaling, in dat geval
kunt u, de via de mail ontvangen factuur, betalen of overmaken (via de bank) en wordt uw bestelling na ontvangst van uw betaling naar u toegestuurd.

(let op dit duurt in het algemeen 2 a 3 werkdagen langer)



Bij afhalen kunt u contant of via de pin betalen.

Hoe doe ik een internationale overboeking?
Vanaf een niet-Nederlandse bankrekening, kunt u met onze IBAN en BIC/Swift codes een internationale overboeking doen, deze staan vermeld op de pagina Contact. Neem contact op met uw bank als u hierbij problemen ondervindt. Een internationale overboeking duurt meestal enkele dagen.

Aankoop bedrag terug
In dit geval, is de retourzending wel voor eigen rekening. Wanneer het een foutief of beschadigd product is, dan zijn de kosten van de retourzending uiteraard wel voor onze rekening.
 

BTW:

Mits anders aangegeven zijn alle in onze webshop genoemde prijzen inclusief btw.

 

Hebben jullie een winkel/showroom?

 

Wij hebben een showroom en een afhaalbalie waar u de, via de zeilmakerijshop.nl bestelde producten kunt afhalen.

De verkoop van producten uit onze webshop gebeurt voor het merendeel via zeilmakerijshop.nl.

 

Zit er garantie op mijn product?

 

Ja, op ieder product zit een bepaalde garantie. Via de algemene voorwaarden kunt u alle garantievoorwaarden die van toepassing zijn op de door ons geleverde producten nalezen.

 

 

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

 

De levertijden op onze webshop zijn slechts een indicatie (meestal binnen 2 a 3 werkdagen). Er zijn verschillende omstandigheden waardoor een pakket vertraagd kan zijn (feestdagen, vervoersproblemen etc). Soms laat de (post)bode het pakket achter bij de buren. Wanneer u uw bestelling niet binnen de normale levertijd ontvangt, neem dan a.u.b. contact op met ons, wij kunnen dan uw pakket proberen te lokaliseren.

 

Hoe kan ik mijn product bestellen?

 

Via ons winkelwagentje kunt u de gewenste artikelen bestellen. Uw bestelling kan ook via e-mail of fax besteld worden.
Bestellingen via de mail en/of fax kunnen wel wat vertraging opleveren.

 

Ik heb een technische vraag over een bepaald product?

 

Technische vragen worden uitsluitend per e-mail beantwoord. U kunt daarvoor contact met ons opnemen via de E-mail

Al onze leveringen geschieden volgens onze leveringsvoorwaarden, deze kunt u bij ons opvragen